3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-07-2010 21:49
[158343]Deze auto heeft regelmatig een storing in de display van de automaatbak. De storing is dan dat de spannings verzorging te laag is. De accu is getest en deze is goed. Iemand nog andere suggesties.
Groet Passatje.