Automaat storing

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8T 20v AWT
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-07-2010 21:49

[158343]Deze auto heeft regelmatig een storing in de display van de automaatbak. De storing is dan dat de spannings verzorging te laag is. De accu is getest en deze is goed. Iemand nog andere suggesties.

Groet Passatje.