2 reacties
Lid sinds: 08-08-2008
Bijdragen: 22
Geplaatst: 16-02-2009 16:50
Zoiets heb ik ook gehad met me civic. Voor de verwarming hebben ze mijn termostaat en mijn kachelradiateur vervagen.