Geplaatst: 20-06-2010 23:19
[157675]Hallo monteurs
Ik heb een probleem met de snelheidsmeter en de kilometerstand wordt ook niet op geteld.
Deze auto heeft geen abs en krijgt zijn signaal van de opnemer uit de automaat versnellings bak.
Het signaal vanuit de opnemer komt ook aan achterop het instrumenten panneel dit heb ik nagemeten met de scoop.daarom dacht ik eerst dat men instumenten panneel stuk was en heb er een sloper in gezet van een opel agila,maar dit hielp niks.Als ik de auto uitlees geeft hij geen fouten aan.als ik er mee ga rijden geeft hij op de computer bij snelheid 0 aan.Heeft iemand dit vaker meegemaakt of nog andere iedeen.Bedankt al vast.
Hans