Geplaatst: 21-06-2010 11:12
[157691]Auto slaat af onder rijden en slaat niet meer aan. Krijgt geen brandstof.
Pomp is verdacht, want ook met een apart tankje zuigt hij wel diesel aan, maar komt niet verder op druk.
Met een Combo diesel wel eens gehad dat de printplaat van de electronica op de pomp iets moest worden doorgesoldeerd, maar dit is een andere pomp. Iemand een idee of dit ook is te repareren of dat we aan een andere pomp vastzitten?
Geert