Geplaatst: 25-06-2010 21:43
[157966]Hallo: ik heb de volgende uitdaging: nokkenas en hydraulische stoters vervangen ivm inlopen / grote slijtage.
Nadat ik alles gemonteerd heb wil motor niet meer aanslaan! geen wederkerende foutcodes! motor start snel genoeg rond wil bijna aanslaan maar toch net niet. Bij afstellen pompverstuivers zoals beschreven staat moet je op het diepste punt een duidelijke weerstand voelen en dan 225 graden terug draaien, echter ik kan niet echt zeggen dat ik een duidelijke weerstand voel.
Er komt diesel bij de vleugelpomp aan de kop!
groet