Geplaatst: 26-06-2010 21:23
[158013]ik heb een opel astra hobby project
alleen bij de koude start start ie zeer slecht na een tijd door starten loopt even op 2 cil en dan op 4!
bougie vonken goed benzine druk ook goed!de injectoren worden aan gestuurd! als ie eenmaal loopt
stinkt ie naar benzine dus je zou zeggen dat ie verzuipt! iemand bekend met dit probleem !!!!!