slecht starten

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
c20xe
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-06-2010 21:23

[158013]ik heb een opel astra hobby project

alleen bij de koude start start ie zeer slecht na een tijd door starten loopt even op 2 cil en dan op 4!

bougie vonken goed benzine druk ook goed!de injectoren worden aan gestuurd! als ie eenmaal loopt

stinkt ie naar benzine dus je zou zeggen dat ie verzuipt! iemand bekend met dit probleem !!!!!