Geplaatst: 27-06-2010 11:54
[158030]Ik heb een signum z1.9dth met een af40 bak of wel de tf-80sc
Ik heb het probleem dat als de auto opschakeld van de 3e naar de 4e versnelling hij even in de neutraal gaat dus geen aandrijving en na een seconde gaat hij met een klap in de 4 e vernelling.
als ik op het moment het gas even iets los laat schakeld hij rustiger in de 4 e vernelling dus zonder klap.
ik heb al een spoeling op de bak gedaan en de leerwaarden gereset maar dat heeft niets geholpen.
Verder werkt de bak goed.
Heeft iemand hier ervaring mee
Misschien een solenoid of een regulator
Alkvast bedankt voor het lezen