Geplaatst: 28-06-2010 9:44
[158061]goedemorgen
Na banden balanceren en remblokken+schijven voor verv auto niet meer te starten
krijg geen spanning meer op de +15 van de startmotor
aangezien dit een automaat is twijfels over remlichtschakelaar gaan deze vaak stuk?
selectiehendel automaat is gewoon te bedienen na intrappen rempendaal remlichten doen het ook
geeft geen storingen weer in display en geen motormanagmentlampje dat brand
uitgelezen met scantool geen storingen aanwezig