Geplaatst: 29-06-2010 13:49
[158154]Hallo Wie Kent Het Probleem Dat Er Uit Bijde Linker Roosters Geen Uitblaas Lucht Uit Komt Rechts Wel Alles Goed En Voorruit Ontwaseming Ook Goed, Zit Er Nog Weer Een Aparte Klep Tussen Die Dat Regelt Tussen Links En Rechts?
Alle Info Is Welkom
Groeten Harold