Distributieketting

3 reacties

Merk
Opel
Model
Signum
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 direct
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-06-2010 21:52

[158194]Deze auto maakt een verschrikkelijk lawaai vanuit de distributiekant. Dus het word tijd voor een nieuwe kettingset. Maar weet iemand hoe veel werk dit is bij zo'n auto?

Bedankt Passatje