Geplaatst: 22-03-2010 13:54
[151696]kachel wordt niet goed warm: elecktrische kachel vervangen, kachelkranen, circulatiepompje, sammodule vervangen, bedieningspaneel vervangen nog steeds niet warm de electrische kachel komt niet in.
wie weet de oplossing??? E200 cdi wdb 211 bouwjaar juli 2005