kachel wordt niet goed warm

12 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
wdb 211 200 e
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2010 13:54

[151696]kachel wordt niet goed warm: elecktrische kachel vervangen, kachelkranen, circulatiepompje, sammodule vervangen, bedieningspaneel vervangen nog steeds niet warm de electrische kachel komt niet in.

wie weet de oplossing??? E200 cdi wdb 211 bouwjaar juli 2005