Geplaatst: 13-06-2010 21:33
[157257]Hallo heb hier een lupo staan had deze gekocht met een kapotte distributie riem en ketting.
na lang zoeken voor onderdelen vw leverde een tandwiel niet, erg klote. maar toen ik de motor klaar
had bleef deze de pomp op de versnellings bak steeds pompen en schakelen. na alle storingen gewist te hebben
en de bassisinstellingen veranderd probleem nog steeds aanwezig. hij blijft als hij op contact staat steeds pompen en
schakelen. als iemand sugesties heeft alvast bedankt