vw lupo 3l tdi

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2 tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2010 21:33

[157257]Hallo heb hier een lupo staan had deze gekocht met een kapotte distributie riem en ketting.

na lang zoeken voor onderdelen vw leverde een tandwiel niet, erg klote. maar toen ik de motor klaar

had bleef deze de pomp op de versnellings bak steeds pompen en schakelen. na alle storingen gewist te hebben

en de bassisinstellingen veranderd probleem nog steeds aanwezig. hij blijft als hij op contact staat steeds pompen en

schakelen. als iemand sugesties heeft alvast bedankt