Geplaatst: 17-06-2010 8:50
[157444]Geachte lezers,
hebben een probleem met een c 270 cdi station,deze zuigt elke keer de rechter brandstof tank leeg en pomp het in de linker met als gevolg dat je stil komt te staan.we hebben de lage druk pomp al vervangen alsmede de beide vlotters waar het zuigstraalgedeelte aanvast zit,alle leidingen gecontroleerd op lekage of knikken,auto staat nu al een paar dagen bij een revisiebedrijf maar deze kunnen het ook niet vinden,als de rechter kant leeg is en je gooit er 5 l diesel in en je laat hem 20 min stationeer lopen slaat hij af omdat de rechter tank weer leeg is,en de linker weer ongeveer 4l voller.
Ik denk dus zelf dat we te weinig retour brandstof hebben,zou dit aan de hoge druk pomp kunnen liggen.
Wie kan me helpen,elk idee is welkom
Hans l