Geplaatst: 18-06-2010 11:42
[157511]Ik heb een 380 SL uit 1985
USA uitvoering, met een EU motor uit waarschijnlijk een 380 SE of SEC (is niet door mij vervangen)
Motor loopt niet rustig stationair, schud iets (meer dan normaal)
bij gas geven pakt de motor niet goed op, net of hij teveel (of te weinig ?) benzine krijgt
Op toeren loopt de motor goed en heeft ook voldoende trekkracht
Na een koude start loopt de motor ca 1300 tpm en pakt dan wel goed op
Als de motor warm is zakt het toerental terug naar ca 800 tpm en pakt dan niet meer goed op,
als ik het toerental dan opdraai naar ca 1300 tpm, pakt de warme motor weer niet goed op.
ontsteking en CO zijn afgesteld
kastje voor de leerlaufregelung is al vervangen
iemand een idee of weet iemand in de buurt van leerdam/culemborg die nog verstand heeft van deze motoren.
alvast bedankt
Cees