Geplaatst: 02-02-2010 10:19
bij de jaguar x300 van een klant schakelt de startonderbreker niet uit als je met de afstandsbediening de deur open doet.
de enige manier om hem aan de gang te krijgen is door de accu los te koppelen en weer aan te koppelen
ik heb de startmotor direct spanning gegeven
met kontakt aan ,dan draait ie rond maar slaat ie niet aan
wie weet raad???
andre (de garagist Den Haag)