Lid sinds: 28-05-2008
Geplaatst: 28-05-2008 17:35
Benzinetank is vol, benzinemeter toont aan dat de tank een kwart vol of leeg staat
Beide vlotters zijn uitgemeten en zijn perfect. Wat zou de oorzaak kunnen zijn.........