Geplaatst: 08-06-2009 19:39
Het probleem is als volgd, ik ben bezig met de achterklep vergrendeling van een Bora bj 2000 74kw, heb het motortje gedemonteerd van de ontgrendeling en deze werkt op een externe stroombron perfect, zodra deze terug geplaatst is in de auto werkt deze op halve kracht en kan dus niet ongrendelen, heb stroom gemeten en krijg 8,5v, de test is gedaan met 9v 0,5v verschil, wie heeft te maken gehad met dit probleem en weet de oplossing? groet afz Ruud