Geplaatst: 06-04-2008 20:39
Hallo wij hebben hier een BMW 525 TDS van 1997
Waarvan ongeveer 30 liter in de ene helft van de tank blijft zitten
We hebben al een nieuwe Brandstofpomp in de tank gedaan maar dit heeft niets opgelost
Heeft iemand een idee ??