De helft brandstof blijft in tank zitten

3 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

feike

Lid sinds: 28-11-2007

Bijdragen: 14

Geplaatst: 06-04-2008 20:39

Hallo wij hebben hier een BMW 525 TDS van 1997


Waarvan ongeveer 30 liter in de ene helft van de tank blijft zitten


We hebben al een nieuwe Brandstofpomp in de tank gedaan maar dit heeft niets opgelost


Heeft iemand een idee ??