1 reactie
Lid sinds: 04-12-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 01-04-2009 19:54
De brandstofleidingen van een 106 lopen door het interieur,nl langs de deurbalk aan de kant bestuurder.Ze durven al eens lekken ter hoogte van het schutbord.