2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 30-03-2008
Bijdragen: 6
Geplaatst: 25-06-2008 20:05
Als deze een ingebouwde oliekoeler van de automaat, in de radiateur heeft, kan het zijn dat de bak-olie in het koelsysteem komt.