benzinedruk te laag?

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
singlepoint
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

bussem

Lid sinds: 30-03-2008

Bijdragen: 6

Geplaatst: 31-03-2008 0:13

Goede avond,


Ik heb een golf staan die was uitgevallen tijdens het rijden. Bij ons in het bedrijf enige metingen verricht en toen kwam ik erachter dat de motor alleen loopt met dichtgeknepen retourleiding vanaf gasklephuis. Dus ik dacht aan de benzinepomp / filter / drukregelaar. Filter vervangen, gaf geen verandering. Maar bij het verwijderen van de retourslang bij gasklephuis spuit de benzine om je oren dus je zou zeggen benzinedruk zat. mijn gedachte was dat de benzinedrukregelaar open blijft staan/niet goed afregelt waardoor de druk bij de injector te laag is. Inmiddels loopt de motor ook weer zonder dat de retourleiding dichtgeknepen is, Heeft iemand dit wel eens meegemaakt, klant (en ik ook) tobt al geruime tijd met problemen van inhouden en afslaan van motor,,,,