terugblazen uitlaatgassen

12 reacties

Merk
Audi
Model
A4
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-03-2010 18:55

[151918]Hallo

Wie heeft een idee:

Het is net net of zit er een motorrem op de auto als je gas geeft dan is het net of er een motorem op gezet wordt bij 2400 toeren begint dit , geef je snel gas en bij loslaten is het net of zuigt de motor terug er zitten geen foutcodes in .

groetjes Jan