Geplaatst: 24-03-2010 18:55
[151918]Hallo
Wie heeft een idee:
Het is net net of zit er een motorrem op de auto als je gas geeft dan is het net of er een motorem op gezet wordt bij 2400 toeren begint dit , geef je snel gas en bij loslaten is het net of zuigt de motor terug er zitten geen foutcodes in .
groetjes Jan