Geplaatst: 26-01-2010 17:11
ja je geeft het zelf al aan door sludge heeft de olkie toevoer gehapert.
de sluighe was bevroren en geen olie boven in dan loopt de boel vast.
je kan een nieuwe nokkenbak erop zetten met twee nieuwe nokkenassen als de rest nog goed is.
sloop kan ook.
vergeet niet de olie afscheider achter op het blok tedemonteren en tereingen daar wil veel troep inzitten doe je het niet dan heb je zo wer problemen.
we hebben verwarmings elementen gebouwd in de carterslang dit was een set ik weet niet of het nog tekrijgen is dan heb je dit probleem niet meer.
zat er nog wrel genoeg olie we hebben ze ook vast gelopen gehad.
groetjes jan.