Geplaatst: 04-02-2010 20:59
klinkt als olie op brengts probleem!
Wat is de km. stand en onderhoud motor...?
Misschien black-slugde in de motor?
Zoja een goede flush(forte) doen en afvullen met vol-syntheet olie!
schokkerig rijd gedrag...lastig zo...maar loop de standaard dingen na,...doe een 4-gas test enz..!
Misschien een goede reiniging van het benzine systeem(ook weer forte...)
remprobleem...wanneer zakt het rempedaal weg...?!?!
Dus iets meer info zou makkelijk zijn...
suc6