Geplaatst: 18-02-2010 11:37
hallo,
zelf met speciaal gereedschap kan je de distrie riem verkeerd monteren !!!
je kan een tand teveel hebben tussen de 2 nokkenassen
heb je deze motor rond gedraaid en achteraf gecontroleerd of het gereedschap past??
zo ja en de beugel tussen de nokkenassen past => is alles oké
zo niet => ligt de riem verkeerd
dan rijd de wagen ook maar draaid ze op 3,5 cilinders
en heeft ze geen 100% vermogen
ook zeker nazien dat de motorsteun rechts (aan de distrie riem)
dat deze niet defect is
komt zeer vaak voor en je voeld de motor trillen tot binnen
de 2 rub blokken mogen niet op elkaar liggen