Geplaatst: 31-01-2009 18:06
Knutsel, jammer dat je je zo voelt, de site is toch bedoeld om het vakgenoten makkelijker en plezieriger te maken. Heb je het vermoeden met een amateur te maken antwoord dan alleen met "ga naar de vakman" en laat de redactie erbij zetten "de vraagsteller was op zoek naar dit antwoord". En de echte collega's verzoek ik om vaker de oplossing van het probleem te melden, hier worden we allemaal wijzer en slimmer van. SUC6
p.s. hoop je naam toch nog vaak tegen te komen op het forum!