Dynamo lampje brand zwak

1 reactie

Merk
Nissan
Model
Patrol
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1984
Brandstof
Benzine

Jazeker

Lid sinds: 04-02-2009

Geplaatst: 04-02-2009 18:44

Het dynamo lampje van m'n Patrol brande vanochtend niet maar nadat ik de auto weer starte brande ineens het dynamo lampje zwak. Als ik meer gas geef gaat het lampje iets feller branden. Als ik de motor weer uitzet gaat het net als eerst wel gewoon fel branden.


Ik ga deze motor binnenkort vervangen door een geheel ander type en heb dus geen zin om een nieuwe dynamo te plaatsen voor die paar weken en op de sloop staan nooit benzine Patrols.


Is er een manier om de dynamo weer aan de gang te krijgen?