Lid sinds: 02-04-2008
Geplaatst: 02-04-2008 13:10
Had een vraag of er iemand weet wat er is als de temp van de motor net 90 c is het olie lampje gaat branden ,en als ik iets gas geef dan weer uitgaat?
als vast bedankt