Geplaatst: 20-10-2008 12:22
Hey,
Ik heb een vraagje over mijn oliepeil lampje. Ik Heb 3 week geleden mijn kopakking vervangen, sindsdien gaat mijn oliepeil lampje branden. Heeft iemand een idee wat dat kan wezen? Er zit voldoende olie in, en er zitten inmiddels ook nieuwe oliepeil sensoren in, maar piept gewoon door. Maar als ik boven de 2500 toeren kom dan is er niets aan de hand. En wanneer hij koud is gaat hij ook pas piepen na een kwartiertje.
Groeten