Oliepeil lampje brand

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Motor
Motorcode
Golf 3
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Ruurd

Lid sinds: 20-10-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 20-10-2008 12:22

Hey,


Ik heb een vraagje over mijn oliepeil lampje. Ik Heb 3 week geleden mijn kopakking vervangen, sindsdien gaat mijn oliepeil lampje branden. Heeft iemand een idee wat dat kan wezen? Er zit voldoende olie in, en er zitten inmiddels ook nieuwe oliepeil sensoren in, maar piept gewoon door. Maar als ik boven de 2500 toeren kom dan is er niets aan de hand. En wanneer hij koud is gaat hij ook pas piepen na een kwartiertje.


Groeten