Geplaatst: 20-01-2010 18:45
Van een kangoo met een F8Q motor de cil.kop laten reviseren, klant komt terug met de klacht dat de motor geen vermogen heeft en ratelt [ af en toe ] de motor loopt prima als de storing er niet is,. de vervroegingsklep is al vervangen. een tweetal foutcodes die niet te wissen zijn - signaal spanning te laag koelvl.temp.sensor en signaal spanning te hoog koelvl.temp sensor - maar weet niet of dit ermee te maken heeft, wie o wie heeft een oplossing?