Geplaatst: 31-01-2010 18:53
[147418]Deze Focus heeft plotseling geen goede verwarming meer. Er is een andere voorpijp ondergezet en volgens de klant heeft hij sindsdien geen goede verwarming meer. Het is een EEC systeem en je merkt dat de blower wel reageert, maar het interieur niet echt veel warmer wordt. Het is niet helem,aal koud, maar niet zoals het hoort.
De temperatuur op het dashboard geeft wel netjes aan dat de motor warm is, maar verdenk zelf wel de thermostaat. Iemand nog andere suggesties?