Geplaatst: 12-02-2009 21:19
Hallo. Kenmerk van monopoint injectie is: stappenmotor ,gaskleppos.sensor,temp.sensor en egr.klep communiceren met elkaar. Dus stappenmotor niet alleen afhankelijk van gasklpossensorJe kunt hem toch in eerste instantie uitlezen en CO meten. Defecte temp.sensor/bedrading leidt ook tot sterk verhoogd stationair lopen.En hoe is het met stekker/bedrading gesteld van de stappenmotor? Ziet er goed uit is geen antwoord.Alleen Meten=zeker weten.Controleer met remmenreiniger op valse lucht.Sterkte