4 reacties
Lid sinds: 15-08-2008
Bijdragen: 20
Geplaatst: 15-08-2008 20:09
Hoi alfasud,
Deze 147 heeft toch nog volop garantie dus duidelijk ee nzaak voor de dealer/importeur, deze hebben specialisten laat het ze uitzoeken, zelf doen kan je claim aantasten.
succes