Geplaatst: 10-08-2008 11:17
Heb benzine saxo van 1997 met dezelfde problemen als die uit 2000 waarvan het probleem is opgelost met een temperatuursensor. Het betreft toerentalproblemen met warm weer. Auto gaat na 5 min inhouden en bij stationair lopen gas geven en ophouden. Eenmaal op temperatuur verdwijnen klachten. Stappenmotor is reeds vervangen zou het probleem maar probleem blijft bestaan. Computer uitgelezen geen foutcodes zelfs nadat auto enkele keren is opgehouden. Probleem zou volgens tegel zitten in temperatuursensor. Mijn vraag is welke van twee temperatuursensoren gaat het hier over?