Geplaatst: 03-02-2010 21:33
Iemand bekend met het volgende probleem?
Ik heb hier een PT Cruiser staan en daar komt af en toe de volgende storing in:
Dashbord- en gewone verlichting knippert en motor bokt dan ook een beetje.
Boordspanning gecontroleerd en die varieert op moment van de storing tussen 13.7 en 14.4 Volt.
Dynamo gecontroleerd. De spannings regeling zit in de motor ecu, signaal wat daar uitkomt ziet er goed ui echter niet op moment van storing.
Iemand bekend met dit probleem?