Geplaatst: 04-02-2010 19:37
[147773]Hallo collega
De versnellingsbak moet er onder uit, koppeling cillinder is lek.
Voor zover ik het kon zien heb je maar weinig ruimte met name tussen bak en subframe.
Wie kan mij vertellen hoe je dit het beste kunt doen.
Alvast bedankt.
Gr jan