Versnellingsbak

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.25
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-02-2010 19:37

[147773]Hallo collega

De versnellingsbak moet er onder uit, koppeling cillinder is lek.

Voor zover ik het kon zien heb je maar weinig ruimte met name tussen bak en subframe.

Wie kan mij vertellen hoe je dit het beste kunt doen.

Alvast bedankt.

Gr jan