Geplaatst: 08-02-2010 19:46
[148150]Het lijkt alsof de uitlaat lekt, maar geluid komt vanaf de egr-klep lijkt het. Deze hebben we losgehaald , maar was niets aan te zien. Voor de zekerheid en om eea uit te sluiten deze afgedopt. Maar het blijft een geluid alsof de uitlaat daar lekt. Egr zit achterop en de uitlaatspruitstuk zit voorop. Vraag is of iemand en idee heeft waar de lekkage wegkomt?