vermogensverlies

5 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2499 cm3
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-02-2010 15:55

[148393]hallo,

de distributieriem is gesprongen tijdens het rijden .

daarom is de volledige cylinderkop ( incl. kleppen enz. ) vervangen .

maar ik heb geen vermogen meer wanneer de baan omhoog loopt , dwz ik val van 90km/u terug tot 40 km/u , na terugschakelen tot de derde versnelling .

met de gaspedaal volledig ingedrukt trekt de camion niet meer !

de invoerder hier heeft alles nagezien maar vind de oplossing niet .

wat kan de reden zijn van dit vermogenverlies ?

groeten ,

faron