Geplaatst: 11-02-2010 15:55
[148393]hallo,
de distributieriem is gesprongen tijdens het rijden .
daarom is de volledige cylinderkop ( incl. kleppen enz. ) vervangen .
maar ik heb geen vermogen meer wanneer de baan omhoog loopt , dwz ik val van 90km/u terug tot 40 km/u , na terugschakelen tot de derde versnelling .
met de gaspedaal volledig ingedrukt trekt de camion niet meer !
de invoerder hier heeft alles nagezien maar vind de oplossing niet .
wat kan de reden zijn van dit vermogenverlies ?
groeten ,
faron