Geplaatst: 11-02-2010 22:35
[148442]Deze motor houdt erg in bij koude motor, bougies, kabels reeds vervangen, gaf bij uitlezen ontstekingsuitval, maar nu niet meer. Ook een code computer nog niet gereed voor het ontvangen van data? Bij warme motor loopt hij veel beter tot goed. Co waarden goed. Cartervent klep nieuw. Iemand een idee?