Slaat niet aan

6 reacties

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 HDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-10-2009 22:06

[140333]Goeiedag,

Probleem is als volgt, Motor loopt goed en auto rijd ook normaal.

Wanneer je de motor uit doet en later of direct weer wil starten slaat deze niet aan.

Wanneer je een pufje remreiniger in de inlaat slang spuit loopt hij meteen.

Geen foutcode´s . en stattoerental is hoog genoeg.

Wat zou dit kunnen zijn.....

MvrgrJ