Geplaatst: 26-05-2009 10:27
[129377]Wij zitten op dit moment met het volgende probleem wij hebben een 9-tal Iveco Daily's rijden met een roetfilter. Bij ons werk, korte stukken in de stad, heeft het gesloten roetfilter geen mogelijkheid om op de normale manier te regenereren. Auto's mogen met geen mogelijkheid de snelweg op!!! Wij hebben ook een aantal MB Sprinters 511 CDI en 515 CDI rijden met een gesloten roetfilter en deze geven geen problemen. Welke opties/mogelijkheden zijn er?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groeten Executive