Lid sinds: 31-03-2009
Geplaatst: 31-03-2009 11:39
Hoe zit de beschermkap van de motor vast? Ik moet de bougies vervangen. De deksel is al een beetje ingescheurd omdat ik dacht dat ik hem er gewoon af kon nemen.
Alvast bedankt, René