Geplaatst: 03-03-2009 14:36
Hallo,
Ik wil graag de dynamo of de spanningsregelaar van mijn excel vervangen.
(dit omdat deze soms een te hoge spanning afgeeft).
Nou wou ik graag weten of ik de dynamo vanaf de bovenkant kan demonteren en monteren.
Het lijkt te kunnen, maar graag heb ik hier een bevestiging van voordat ik aan deze klus ga beginnen.
samengrevat:
Is er ruimte genoeg om de dynamo via de bovenkant te verwijderen/plaatsen
Zijn beide bouten vanaf de boven kant te benaderen.
Ik wil dit via de bovenkant doen omdat ik hier geen beschikking heb over bokjes, brug of degelijke krik.
Alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
I-J