Geplaatst: 03-11-2009 19:30
[140605]Hallo,
Na vandaag weer APK op de caddy te hebben ben ik harstikke blij !
Smorgens altijd kloten starten maar als hij loopt dan doettie dat ook super !
Maar na gister komen er ineens allerlei mankementen aan het licht.
Vanmorgen starten en lopen, stukkie gereden, valt de motor ineens uit maar na lang starten pakte hij weer aan en liep verder weer goed.
Vanmiddag om half 6 vrij, denk ik lekker naar huis te gaan, wil hij niet meer gloeien en dus ook niet aanpakken want daar moet hij het wel van hebben.
Nou heb ik hem aan de praat gekregen met remreiniger maar het olielampje blijft knipperen en het gloeilampje blijft ook uit.
Mijn contactslot is wel slecht maar daar deed hij het altijd mee.
Iemand een idee ?