Geplaatst: 05-11-2009 20:20
[140756]Hallo
Volgens de boordcomputer is het oliepeil te laag waardoor het geel lampje brandt. Ik heb de sensor in de carter vervangen maar het probleem
werd niet opgelost.
Ik heb gehoord dat de oorzaak ook kan liggen aan de schakelaar van de motorkap. Is dit de kleine microschakelaar die op het slot zit? Ik dacht dat deze van het alarm was.
Denken jullie nog aan andere oorzaken?
Bedankt
Groetjes
Universeeltje