16 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-01-2010 18:02
[145584]'s morgens gaat pedaal tot bodem. 2 keer pompen en koppeling blijft ganse dag ok.
Is met hydraulische druklager. Iemand al voorgehad?