Geplaatst: 10-01-2010 14:49
[145489]Hallo,
Heb hier een jumper 2.2 hdi die stilgevallen is tijdens het rijden. De wagen start niet meer. Hebben een vermoeden dat de hoge druk pomp defect is. De aanvoer van brandstof naar de hoge drukpomp is volgens ons ok. Wanneer je de leiding van de hoge drukpomp naar de rail losdraait komt er gewoon brandstof uitgelopen onder zeer lage druk( 1 of 2 bar) tijdens het starten. Is de pomp dan zeker defect of kan er ook nog een andere oorzaak zijn? Als de debietregeling stuk is start hij dan ook niet meer?