Geplaatst: 13-01-2010 22:44
[145793]Deze wagen is onlangs binnen geweest voor dit probleem op te lossen.
Versnellingsbak open gehad, 2é versnelling vervangen, synchro, schakelmof, kortom alles met betrekking tot de 2e versnelling.
Ook de schakelhendel is vervangen omdat er speling op zat en de koppeling gecontroleerd en deze was nog ok en nieuwe olie erop natuurlijk.
Nu een paar dagen later lijkt nog steeds het probleem niet opgelost.
Hebben er mensen dit probleem ook al eens ondervonden ??? Of klachten over gehad ??
Zelf is dit de eerste waar wij dit probleem met hebben.
Iemand tips of advies ???
Mvg