inhouden bij gasgeven 2.0turbo

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
espace 2.0t
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

marcel0570

Lid sinds: 14-07-2008

Geplaatst: 14-07-2008 21:22

hallo, mijn probleem is dat bij intrappen van het gaspendaal de auto inhoud en gaat stotteren. (vooral na 3000 toeren) Na grote beurt en dbp? sensor vervangen is het probleem er nog.

Andere dealer gebeld en gevraagd of het de lucht massameter kon zijn ivm veel oplossingen bij andere auto's.

Monteur zei dat dit bij de 2.0t eigenlijk nooit voorkomt, advies injectie reiniger. Nu na reiniger nog steeds dezelfde klacht.

Ben nu wanhopig omdat ik over 3 wkn naar Spanje met hem moet en wordt er nu al gek van. HELP wat kan het zijn.