Betreft: Inhouden en niet goed doortrekken

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

grebnednavonnem

Lid sinds: 14-04-2009

Geplaatst: 14-04-2009 16:55

Dag heren,


Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik ik 1 nadeel.. Ik ben kompleet A-technisch. Ik kan net de olie/ vloeistofmeters van elkaar onderscheiden. Waar zit die luchtmasse meter en hoe is deze te herkennnen? Kan ik deze zelf demonteren en herstellen of moet ik toch echt naar een garage? En hun dan dit gegevens doorgeven?


Na een tijdje rijden gaat mijn auto ook stotteren, ik noem het zelf een gratis verkrijgen van een wispelturige automaat, gas geven en remmen en gas afnemen diet ie ineens zijn alsof hij het beter weet.


Wie kan mij in Amsterdam Osdorp aan een niet al te dure monteur/ dealer garage helpen wanneer ik dit zelf niet kan?


Gr. Menno.